خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/21 - 15:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
سنگدوینی مطرح کرد

وزارت بهداشت نگاه ویژه به حوزه بهداشت و درمان استان گلستان داشته باشد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: وزارت بهداشت نگاه ویژه به حوزه بهداشت و درمان استان گلستان داشته باشد و این نیز با تامین اعتبار برای ساخت پروژه های بیمارستانی انجام می شود.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در در حوزه بهداشت و درمان گرگان و آق قلا اظهار کرد: پیگیری هایی جهت تامین دستگاه ام آر آی برای بیمارستان تامین اجتماعی گرگان صورت پذیرفته است که خوشبختانه مقرر شده است این دستگاه خریداری و در این بیمارستان نصب شود.



وی افزود: همچنین یک دستگاه سی تی آنژیو هم برای بیمارستان شفا خریداری شده و نصب شده که با پیگیری های انجام شده مقرر شده است وزارت بهداشت مابقی این دستگاه را تامین و پس از آن به بهره برداری برسد.



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس بیان کرد: مدیریت بیمارستان آق قلا تصمیمی را اتخاذ کردند و در این شهرستان 25 تخت بیمارستانی برای کودکان راه اندازی کردند تا اگر کودکی بیمار شد در همان بیمارستان مداوا شود و چند مرکز جامع سلامت هم کلنگ زنی شده که اگر منابع مالی آنها تزریق شود در بهمن ماه به بهره برداری می رسند.



این نماینده مردم مجلس عنوان کرد: اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان گرگان انجام شده است اما کافی نیستند که وزارت بهداشت باید توجه بیش تری در این زمینه داشته باشد و ناگفته نماند که مجموعه خیرین شهرستان گرگان اقداماتی مطلوبی در این زمینه داشتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 371360
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار